Психо-емоційні блоки в провадженні та розвитку бізнесу

Чи існують психо-емоційні блоки, котрі заважають започаткуванню, розвитку чи веденню бізнесу? – Однозначно, так. Ці блоки відносяться до внутрішніх, персональних. Внутрішні персональні блоки є як в тебе, так і в кожного. Зі зміною зовнішніх обставин в конкретної людини, блоки ці можуть змінитися чи залишитися сталими та отримати підсилення. Та їх можна відслідковувати, з ними варто працювати, враховувати та попереджати.

Одним з чинників блокування взаємодії є рівень персонального інформаційного допуску співрозмовника. Сюди відносимо доречність та своєчасність бесіди, влучність аргументів та сприйняття співрозмовниками одне одного.

Наприклад: в ході вечірки раптом починати з ентузіазмом малювати кола і структуру бізнесу незнайомим людям є помилкою. Або хапати за руку в магазині і тягнути з фразою: “Я беру таксі, ми їдемо, Вам все донесуть доступно, я знаю Вам це треба” – не вірно. Якщо є відсутність тотожності в освіті, життєвому чи професійному досвіді – теж розмова буде починатися складно. Люди з вищою освітою та соціально-благополучним життям насторожено поставляться до блиску в очах від нової бізнес-моделі в продавця з магазину під будинком, де традиційно купується молоко на сніданок.

Ще одним з чинників-блоків є мотиваційна суперечка. Коли співрозмовники в момент зустрічі переслідують різні цілі – єдиного результату не досягнути.

Коли твоя мета – залучити новачка, котрий, на твою думку, робитиме оборот, а мета співрозмовника – закрити відкриті питання по здоров’ю, то ваші питання та відповіді несинхронні, а головне – не інформативні одне для одного.

Наприклад, твій приятель дуже комунікабельна людина, і твоя ставка на те, що про цей бізнес він швидко розповість всій своїй мережі знайомих. Його мета в бесіді – зорієнтуватися персонально в сучасній діагностиці. І ти пропускаєш з уваги той факт, що про здоров’я він говорить з тобою вперше за часи знайомства. І не надаєш цьому фактору значення. І твій посил: “Розкажи про це іншим! Поділися з іншими!”  – зависає в повітрі без продовження. Ти дивуєшся, чому так, а приятель почав уникати тебе.

Тому бізнес зупиняється, або не починається, що є психо-емоційні блоки. Якщо щось потрібно тобі, є твоїм планом, то вчися мистецтву ведення людей за собою, замість проповідництва з тиском та примусом. Нав’язування теж є невдалою стратегією. Для того, щоб обійти психо-емоційні блоки в розмові з іншими, знайди та відслідковуй власні:

  • З якими людьми ти напружуєшся в розмові?
  • Які теми до розмови з малознайомими людьми чи в присутності з незнайомими ти не прагнеш піднімати і заглиблюватися  них?
  • Коли настає момент відкриття тебе новій людині? Що мало для цього відбутися?
  • За скільки зустрічей та за яких умов дистанція в спілкування між тобою та незнайомою людиною є незмінною? Коли зменшується? Коли ти закриваєшся в спілкуванні?

Твої персональні психо-емоційні блоки теж присутні в діалогічному процесі!

Advertisements

One thought on “Психо-емоційні блоки в провадженні та розвитку бізнесу

Залишити відповідь

Please log in using one of these methods to post your comment:

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s